Kolikrát jsme slyšeli, jaké to tam u Vás je a jak se tam žije apod. Pojďme se podívat společně na pár střípků. Nastěhovali jsme se do pěkného domku skoro Evropské úrovně. Spokojenost tu určitě byla, pokud jsme se podívali na okolní domy,... akorát...
Majitel domku prováděl rozvody vody v domku sám, tak stačilo málo a připravil nám průjem jaký svět neviděl. Při dopouštění kotle na topení, otočil nesprávný ventil a my místo pitné vody měli v kohoutku vodu z radiátorů. Taková malá otrava. Já byl na záchodě 3 dny s průjmem, Edita přes týden. I černé uhlí bylo malým pánem. A to stačil malý detail, otočit jedním kohoutkem.
O pár týdnů později jsme si nachystali věci na cestu do ČR, budíček byl v 5 ráno aby Edita stihla v ČR školu. Ve 4.30 nás probudil Hagy. Jednou jsme ho odehnali, podruhé jsme ho odehnali. Po třetí Edita vstala, šla ho dát vyčůrat a jen jsem slyšel jak zaječela. Kuchyň byla pod vodou. Malý detail, ošizená instalace myčky... Strávili jsme 2 hodiny odnášením nábytku z kuchyně, abychom vysušili betonovou podlahu pod linoleem.
Za dva dny se vrátíme, nábytek a lino byly zpět. Vstali nám vlasy zděšením, protože ochotný majitel podlahu vytřel, vrátil linoleum ze zahrady do kuchyně a vše vrátil. Chyběla jen maličkost, místnost nebyla vůbec suchá. Vše jsme opět vzali a odnesli ven a kuchyň sušili 2 dny ventilátorem,... detail, no.
Opět uplynulo pár týdnů. Zlobila nás spojka na autě. Opravář jí opravil, ale usekl nám čidlo ABS. Když jsme to reklamovali oznámil jen, že je to možné, ale on neví co s tím. Dokázat mu to nemůžeme, tak jsme si tak posteskli. V jiném servisu nám měnili čepy na kolách, na místo obou co jsme koupili, vyměnil jen jeden. Kde je ten druhý, nikdo neví. Reklamace není po půl roce možná, zjistili jsme to až na STK.
Sousedovic psi nám málem sežrali Hagyho, protože majitel zapomněl připevnit plot i na spodní části. Edita držela Hagrida v ruce poté co se do něj psi pustili. Páníček lítal okolo a snažil se je zahnat bez agrese mimo naší zahradu. Povedlo se, ale opět jsme byli po silném šoku.
Jdeme do banky, protože máme v Rumunské bance problém s platební kartou. Na přepážce si stěžuji: "Prosím, můžete něco udělat s naší platební kartou? Po prvním zaplacení v zahraničí se vždy zablokuje." Paní se mrkla do počítače, a pak se zeptala: "vy máte od nás platební kartu?" "Máme dokonce dvě", "Opravdu?", "Opravdu". "To není možné... A je plastová?", "Ano plastová",... taková konverzace proběhla 1:1 bez vymýšlení! Následovalo poslání kopie karet z kanceláře a až poté mi paní uvěřila a vše opravila...
Mohli bychom psát a psát a psát,... tohle jsou jen opravdu perličky co jsme si vzpomněli nyní. A určitě ještě něco napíšeme.
—————